Pacjencie, każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych, zgłoś na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia.

- Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń
- Nie dodzwoniłeś się do poradni / przychodni?
- Drzwi do placówki były zamknięte?

Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia – 800 190 590 – i zgłoś konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych.

Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie.

Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia.

Połączenie jest bezpłatne.

Zdjęcie: [pixabay.com]


! Czekamy na Wasze informacje
magazyndrawski.pl - to portal z informacjami o Drawsku Pomorskim i regionie, dodaj nas do ulubionych w przeglądarce i bądź na bieżąco.
Masz ciekawy temat? Widzisz wypadek, pożar lub inne zdarzenie? - pisz na magazyndrawski@gmail.com lub daj nam znać na facebookowym profilu Magazyn Drawski.